iMunteanu in Stoa Poikile
Reflecții și cugetări cu Ionuț Radu Munteanu
Gânduri despre influenceri. Nano Influencer Marketing
0:00
-9:59

Gânduri despre influenceri. Nano Influencer Marketing

Am participat azi pe Clubhouse. Este o rețea socială unde poți să intri, nu doar în chiloți, ca pe Zoom, dar direct dezbrăcat și de oriunde. Important e să ții totuși microfonul închis să nu se audă apa.

Și am intrat într-o camera organizată de Florin Grozea, fost artist cântăreț, acum artist antreprenor și fondator Mocapp. Sunt mare fan.

Uite aici și linkuri de la referințele din materialul audio - https://imunteanu.com/ro/ganduri-despre-influenceri-nano-influencer-marketing/

Sper că ți-a plăcut! ;)

0 Comments
iMunteanu in Stoa Poikile
Reflecții și cugetări cu Ionuț Radu Munteanu
Sunt licenţiat în psihologie şi sociologie, cu o vastă experienţă în marketing atât din perspectiva agenţiei, cât şi a clientului, am ajutat peste 500 companii să-şi crească cifra de afaceri. Am antrenat şi călăuzit peste 50 profesionişti de marketing, pe care i-am îndrumat în cariera lor.
Prin programe online, seminare, workshop-uri, evenimente şi chiar pe podium ca vorbitor, cuvintele mele au atins mii de oameni din Europa Centrală şi de Est.
Am intrat în fascinanta lume Digital Marketing în urmă cu 15 ani, timp în care am adunat peste 20,000 ore de activitate practică.